Automašīnas Audi A7 vēsture


Pirmo reizi, kompānija Audi savu konceptu Sportback Concept stādīja priekšā 2009. gada janvārī. Pēc pusotra gada, vācu automašīnu ražotājs, stādīja priekšā Audi A7 Parīzes auto salonā, bet 2011. gadā tas debitēja amerikāņu tirgū. 2012. gada automašīna tiek ražota tikai hečbeka versijā.

Gandrīz pieci metri garumā (4969 mm) un gandrīz divi metri platumā (1911 mm), ar tādiem gabarītiem Audi A7 Sportback bez šaubām paziņo par savu piederību “lukss” klases automašīnām. Galvenā, jaunās automašīnās, ārējā izskata īpatnība – tas ir Audi modeļiem pavisam jauna, piecu durvju korpusa konstrukcija ar lēni nolaižamu jumtu. Priekšējā automašīnas daļa ir aprīkota ar mūsdienīgām Audi automašīnu konstrukcijām. Vācu ražotāji automašīnai ir uzstādījuši jaunus radiatoru režģus, tās purngalu padarīja īsāku, padarīja šaurāku priekšējo optiku, bet uz sāniem uzzīmēja līniju, kura krasi palielinās virzienā no automašīnas priekšējās daļas līdz automašīnas aizmugurējai daļai. Aizmugurējā daļa var palielīties ar plašu profilu, lielām gabarīta gaismām un ar lieliski iemontētu izplūdes gāžu vadu.

Lai samazinātu automašīnas svaru, Audi speciālisti, lielu uzmanību veltīja alumīnija izmantošanai automašīnas konstrukcijā. Plaša alumīnija izmantošana automašīnas konstrukcijā ļāva manāmi samazināt durvju svaru, pārsega svaru, priekšējās starpsienas un bagāžas nodalījuma traversa svaru. Rezultātā pilnpiedziņas Audi A7 versijai svars ir 1695 kilogrami. Kopumā, jaunā modeļa svars samazinājās par 20 procentiem, salīdzinājumā ar standarta automašīnām, kurām ir tāds pats izmērs. Vajag atzīmēt, ka svara samazināšana dod zināmu ieguldījumu ne tikai dinamiskajos rādītājos, bet arī ne mazāk nopietni atspoguļojas uz automašīnas vadīšanu.

Interjera apdares līmenis neatpaliek no prestižo modeļu klasēm. Salonā vērojamas vieglas formas, lieliski izskatās asimetriskums, kurš ir vērojams pat gaisa pūtēju dizainā. Salonā ir četras, ļoti ērtas, tehnoloģiju inovāciju pilnas, vietas. Audi A7 interjers ir izmeklēts un grezns, tajā gandrīz nemaz nav sastopami plastikas elementi, galvenokārt, apdarei tiek izmantota āda, koks un metāls. Salona apdarei tiek izmantots riekstu koks, bet kompānijas pārstāvji piedāvā arī jaunu variantu, kurā tiek izmantots gaišs koks ar tumšām dzīslām. Aizmugurējo sēdekļu atzveltņus, kā jau pienākas mašīnai ar piecu durvju korpusu, var nolaist un tādā veidā paplašināt, jau tā lielo bagāžas nodalījumu.

Mašīnai ir tikai sešu cilindru motori, divi no tiem ir benzīna – 2,8 FSI un 3,0 TFSI un divi jaudas 3,0 TDI. Automašīnai ir divsajūgu sporta tipa ātrumkārba. Ātrākās automašīnas ir spējīgas – aptuveni sešu sekunžu laikā spēj attīstīt ātrumu līdz simts kilometriem.

Automašīna uz mūsu grambu pilnajiem ceļiem turas lieliski, stūrēt to ir saprotami un viegli. Drošības elektronika darbojas nevainojami. Braukšana tādā automašīnā sagādā patiesu baudu. Ātri braucot un neekonomējot degvielu, patēriņš ir pat zem desmit litriem, bet, ja ir jāpārvietojas lēnā satiksmē, tad gan patēriņš pārsniedz 10 litrus.

Ja runājam par šis automašīnas cenu, tad ir jāsaka, ka visticamāk to ir spējīgs nopirkt laimes un naudas luteklīši, jo cena kārtējo reizi atgādināja, ka Audi zīmola mašīnas – nav lēts prieks.