Gadi iet, bet automašīnu Audi popularitāte nemazinās


Kompānijas Audi dibinātājs ir Augusts Horhs. 20. gadsimta sākumā, viņš reģistrēja firmu, kuras nosaukums arī bija Horhs, bet tajā laikā, jau eksistēja kompānija, kurai bija tāds pats nosaukums. Tas tā notika tāpēc, ka Augusts Horhs, bija paspējis pastrādāt vecajā “Horch” kompānijā, no kurienes tas tika padzīts. Augusts Horhs nolēma šo kompāniju iesūdzēt tiesā, lai attiesātu nosaukumu, bet tiesa nolēma citādāk. Izrādījās, ka viņa paša uzvārds, tulkojot to latīniski skan ļoti skaisti – Audi un ir piemērots jaunās firmas nosaukumam.

Ja jūs domājat, ka automašīnas divi burti TT, attiecīgi automašīnas Audi TT nosaukumā neko nenozīmē, tad jūs dziļi maldaties. TT ir sacensību nosaukums Lielbritānijā, kā arī klasiskās automašīnas NSU TT nosaukums.

Automašīnu Audi emblēma tika izdomāta Hitlera valdīšanas laikā. Nevienam nav noslēpums, ka mīļākā fīrera automašīna bija Audi un Hitlers visu laiku plānoja, ka nākotnē šī kompānija kļūs visslavenākā visā pasaulē, kļūs par 1. numuru, bet tam nav nekāda sakara, ar mūsdienu emblēmu. Klasiskā tirdzniecības zīme, atgādina planētu ar ciparu viens, tas ļauj atpazīt pirmo zīmi, starp pārējām. Četri riņķi, uz mūsdienu mašīnām, vēsta mums par četru firmu – dibinātāju, apvienošanos.

Automašīnu Audi rūpnīca, pirmā pasaulē, izdomāja ekskursiju pa savu rūpnīcu organizēt ar datoru palīdzību. Kopā ar kompāniju PlayStation, viņi šo ieceri realizēja dzīvē.

Audi ir slavens ar saviem dzinējiem. Eksistē DVS, kurš tiek uzstādīts automašīnu Audi A3 modeļiem, kuru apjoms ir 1,2 litri un aptuveni 110 zirgspēki, tas ļauj automašīnai attīstīt ātrumu līdz 190 km/st.

Nevienam nav skaidrs, kāpēc Audi automašīnu pieprasījums, jauniešu vidū, līdz 30 gadiem ir tik liels. Bet tas ir vērojams tikai Vācijas jauniešu vidū, neskatoties uz to, ka valstī eksistē BMW, kurš pēc dizaina ir mazāk konservatīvs un VW, kurš ir manāmi lētāks.

Automašīnu Audi attīstībā, sāka notikt daudz straujāk, kad tā nokļuva VAG (VW) koncernā, pirms tam, tās īpašnieks bija Daimlers. Vēlāk šis zīmols kļuva par vienu no galvenajiem konkurentiem.

Dažu automašīnu Audi virsbūves ir pārklātas ar cinku, tas ļauj automašīnai saglabāt savu ārējo izskatu lieliskā formā, daudzus, jo daudzus gadus.

Automašīnu Audi konstruktori, pirmie pasaulē izgudroja automašīnu, kura bija spējīgi ieskrieties līdz 200 km/s, trasē, kuras garums bija 1 km.

1993. gadā tika dibināta Audi Group, kura aprija SEAT, Automobili Lamborghini un citas pazīstamas kompānijas.

Automašīnas Audi RS6 versija, kurai bija sērijveida riepas ar sērijveida radzēm, mācēja uz zviedru ledus ieskrieties līdz 331, 59 km/s. Šis rezultāts, ir reģistrēts Ginesa rekordu grāmatā.

Automašīnas Audi var lepoties ar tādiem jaunievedumiem:

  • 1976. gadā parādās 5 cilindru dzinējs.
  • 1979. gadā parādās turbokompresoru tehnoloģija.
  • 1980.gadā parādās pilnpiedziņa quattro.
  • Pilnībā ar cinku pārklāta virsbūve.
  • Benzīna dzinēju izmantošana ar turbokompresoru.
  • Viegla kausējuma alumīnija virsbūve.
  • Hibrīda piedziņa.
  • Benzīna dzinēji ar tiešās iesmidzināšanas tehnoloģiju.